Presento la meva candidatura.

. dissabte, 28 d’agost del 2010
  • Agregar a Technorati
  • Agregar a Del.icio.us
  • Agregar a DiggIt!
  • Agregar a Yahoo!
  • Agregar a Google
  • Agregar a Meneame
  • Agregar a Furl
  • Agregar a Reddit
  • Agregar a Magnolia
  • Agregar a Blinklist
  • Agregar a Blogmarks

Em dic Joan Poca i m’he adherit a Solidaritat Catalana.
1-és el moment, ara, per la independència?
potser si..., falta una mica..., primer hauríem de sortir del forat(que diu algú molt honorable)...
Fem una altra pregunta,
2-és el moment de fer política?,
aquí el sí és més clar.
Una altra encara,



3-tenim actualment partits catalans que facin política?
ara que ens fa tanta falta..., hi ha algun partit amb prou coratge per prendre decissions polítiques?, fer política és prendre decissions polítiques, el demés és estratègia.
Solidaritat Catalana omple dos buits:
-La voluntat, sense complexes, de construir la nació catalana.
-i la voluntat de fer política.
Per això m’he adherit a Solidaritat Catalana, perquè penso això mateix.
Us presento la meva candidatura perquè crec que puc ajudar a tirar endavant aquest projecte i creient en ell, m’hi vull implicar activament.
Que tinguem tots molta sort!

Etiquetes

Centre Català de Negocis